Automatik för fakturautskick med Autofaktura

Autofaktura och dina fakturautskick

AutoFaktura – Enklare, snabbare och billigare.
Med vår tjänst AutoFaktura öppnar du nya möjligheter för din fakturahantering.

I samarbete med BGC erbjuder vi AutoFaktura – en fullservicetjänst för hantering av ditt företags fakturor. Med Autofaktura kan du tillgodose dina kunders behov avseende hur de vill ta emot sina leverantörsfakturor; elektroniskt eller i pappersformat. Tack vare detta slipper du allt krångel med utskrifter, kuvertering och postinlämning.

Allt sköts istället automatiskt direkt från ditt affärssystem. Det innebär att du sparar både tid och pengar. Samtidigt får dina kunder större valfrihet.

Begär offert

Underlätta för dina kunder

QR-kod

Intresset ökar nu för att ha QR-kod på fakturor och andra enheter där någon betalning skall genomföras. Betalningen kan då ske enkelt och bekvämt via exempelvis Swish. Inget krångel med att skriva av långa OCR-koder eller riskera att skriva fel mottagare eller belopp.

Kontakt

Hjälp med original

Produktionsbyrå

Vi har en egen preprint produktionsbyrå och hjälper dig med layout, koppling och framtagning och optimering av original.

Produktionsbyrå
Kontakt

Kontakta oss så berättar vi mer

Prata med kommunikationsansvarig

Distribution, betallösningar och kommunikation är något vi kan prata om i timmar. Men du kanske vill börja med ett kortare möte?

Ring oss på 08 779 96 00

Skicka ett mail

Autofaktura, Swish och Kivra

Vi hjälper dig att göra det lättare för era kunder, Kivra är en sådan sak och Swish en annan. Vi vågar påstå att inom vårt arbetsfält så hittar du troligen inte någon annan lika komplett samarbetspartner där såväl kompetens, resurser som funktion finns samlat under ett och samma tak. Är du i behov av kommunikation och distribution – tveka inte att kontakta oss.

Vi älskar det vi gör och vi vill att det ska synas. Vi har ett stort kontaktnät, så om det är saker vi inte är bäst på, har vi lärt oss att säga att det finns andra som är bättre. Det viktiga är att du blir nöjd med ditt uppdrag och får bästa service.

HÖR AV DIG

Vi är gärna med i ett tidigt skede i ett projekt eller uppdrag, där vi har vanan att styra upp både kommunikation och distribution på ett effektivt sätt. Hör av dig även om du inte har alla detaljer eller tidsramar. Låt oss få veta vad ni tänker göra, eller vad ni skulle vilja förändra eller förbättra.

Vi delar gärna med oss av vår kompetens så det blir rätt från början. Ju tidigare vi kan vara med desto större möjlighet har vi att hjälpa dig att undvika fallgropar.